Κοινοποίηση


Έρχονται οι τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς καθώς υπήρξε άνοδος 30% των μεγεθών.

Ο «γάμος» που είχε περάσει από χίλια κύματα το 2019 περνάει στην επόμενη φάση, με τη γερμανική φίρμα να σβήνει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την Ελλάδα. Μια κίνηση η οποία έρχεται να θεμελιώσει την παρουσία της Public στην αγορά των λευκών συσκευών, με τη δημιουργία των καταστημάτων «Νέας Γενιάς», στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου.

Πηγές της εταιρείας αναφέρουν πως δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα, σε μια κίνηση που κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς ακόμα οι καταναλωτές δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα δυο brand έχουν ενοποιηθεί, προκαλώντας προβλήματα στην Public στην προσπάθεια της ανάπτυξης της στο χώρο των οικιακών συσκευών, όπου και έχει πραγματοποιηθεί μια πολύ σοβαρή επένδυση από πλευράς ομίλου.

Ήδη η αρχή έγινε από τον περασμένο μήνα όταν Public και MediaMarkt ανακοίνωσαν τη συνεργασία στην κατηγορία των μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων μέσω μιας ενιαίας ομάδας εξυπηρέτησης αλλά και την αναβάθμιση των καταστημάτων MediaMarkt στην Ελλάδα σε Public – MediaMarkt «Νέας Γενιάς», όπου θα προσφέρεται μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.



Κοινοποίηση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.