Κοινοποίηση


Στη δικογραφία για την τραγωδία περιλαμβάνονται ακόμη σημαντικές καταθέσεις νυν και πρώην υπαλλήλων του ΟΣΕ, αλλά και αστυνομικών που έσπευσαν στο σημείο της σύγκρουσης.Στο στόχαστρο των αρχών φαίνεται ότι μπαίνουν δύο νέα πρόσωπα .

Στο στόχαστρο των αρχών φαίνεται ότι μπαίνουν δύο νέα πρόσωπα τα οποία φέρεται να είχαν εγκρίνει το πρόγραμμα των βαρδιών αλλά και την τοποθέτηση του μοιραίου σταθμάρχη.

Ήδη σε εξέλιξη είναι η εισαγγελική έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άτομα.

Το μοιραίο τρένο στα Τέμπη «φοβίζει» και τους… ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας
Πρόκειται για δύο ανώτατα υπηρεσιακά στελέχη του ΟΣΕ, ιεραρχικά ανώτερα από τον επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου.

Σύμφωνα, μάλιστα, με δηλώσεις πηγής του ΟΣΕ στον ΣΚΑΪ, ο επιθεωρητής κάνει την πρόταση για τις βάρδιες, με το σχετικό έγγραφο να στέλνεται στη συνέχεια στους ανώτερους, οι οποίοι βάζουν συνήθως την υπογραφή τους «στα τυφλά».

«Οι κανονισμοί του ΟΣΕ είναι λάσκα» ανέφερε στον τηλεοπτικό σταθμό η ίδια πηγή, τονίζοντας ότι κανείς δεν φοβόταν ότι θα περάσει από πειθαρχικό και ότι θα χρειαστεί λογοδοτήσει.

«Το βαρδιόχαρτο κανονικά δεν περνάει από εμένα αλλά τώρα… Αφήστε το, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα μπλέξω. Όλα είναι υπό διερεύνηση, έχουν έρθει σε επαφή ανακριτικές και εισαγγελικές αρχές, δεν έχω κληθεί ακόμα», δήλωσε την ίδια ώρα ένας εκ των προϊσταμένων του επιθεωρητή.

Στη δικογραφία για την τραγωδία περιλαμβάνονται ακόμη σημαντικές καταθέσεις νυν και πρώην υπαλλήλων του ΟΣΕ, αλλά και αστυνομικών που έσπευσαν στο σημείο της σύγκρουσης.

Αναφερόμενος στις συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε ότι «η προσωπική ευθύνη δεν αντικαθίσταται από κανέναν. Δεν μπορεί κάποιος να έχει αναλάβει συγκεκριμένο έργο και να λείπει από τη δουλειά του. Είναι απαράδεκτα και πρωτοφανή πράγματα. Πρέπει να ελεγχθούν τα πάντα. Έχουμε πρωτοφανείς αμέλειες και αδυναμίες. Δεν είναι αυτός ο κανόνας του ελληνικού κράτους».

«Η Δικαιοσύνη διεξάγει έρευνα με ταχύτατο ρυθμό και θα φέρει αποτελέσματα. Η Ελληνική Αστυνομία, σε ό,τι της έχει ζητηθεί για να συνδράμει σε αυτή την έρευνα, το υλοποιεί με απόλυτη και αποτελεσματική ταχύτητα προκειμένου να έρθουν όλα στο φως», πρόσθεσε.

 «Γλεντούσαν στο σταθμαρχείο της Λάρισας»
Παράλληλα, αλγεινή εντύπωση προκαλούν οι καταγγελίες για τον τρόπο που δούλευαν όλα αυτά τα χρόνια οι σταθμάρχες.

Κάτοικος της Λάρισας, ο οποίος μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star αποκάλυψε ότι μία μέρα πριν από την τραγωδία, οι σταθμάρχες είχαν ξεχάσει τα μικρόφωνα ανοιχτά κι έκαναν κάποιο γλέντι λόγω της Καθαράς Δευτέρας.

Διάλογοι σοκ
Στο μεταξύ σε απόλυτη σύγχυση φαίνεται ότι βρισκόταν ο σταθμάρχης Λάρισας, όπως αποδεικνύεται και από τους διαλόγους που είχε με άλλους συναδέλφους του ελάχιστα λεπτά μετά τη μοιραία σύγκρουση στα Τέμπη.

Σύμφωνα με τους νέους διαλόγους που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας νέα στοιχεία δείχνουν την αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην τραγωδία.

Οι απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το «Πρώτο Θέμα», δείχνουν πως ο 59χρονος σταθμάρχης ενημερώθηκε για το δυστύχημα από την πυροσβεστική υπηρεσία.

«Γνωρίζετε ότι έχουμε εκτροχιασμό;» – «Αμάν»

Πυροσβεστική: Ναι, γειά σας. Το γνωρίζετε; Έχουμε εκτροχιασμό τρένου κοντά στο μνημείο του ΠΑΟΚ

Σταθμάρχης: Αμάαν

Πυροσβεστική: Ναι πρέπει να κλείσετε ρεύματα, οτιδήποτε, δεν ξέρω κι εσείς τι πρέπει να κάνετε, στέλνω δυνάμεις εγώ

Σταθμάρχης: Έχει εκτροχιασμό τρένου εκεί;

Πυροσβεστική: Ναι

Σταθμάρχης: Καλώς

Πυροσβεστική: Είναι στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη και προς τη θάλασσα για λίγο, δείτε λίγο, δείτε τα δρομολόγια λίγο, εντάξει;

Σταθμάρχης: Ναι, ναι, έγινε εντάξει

«Υπάρχει περίπτωση να είναι τρένο με τρένο;» – «Λογικά όχι»
Η αστυνομία προσπαθεί να συλλέξει και αυτή με τη σειρά της πληροφορίες για το δυστύχημα. Για άλλη μια φορά, ο 59χρονος δηλώνει άγνοια.

Αστυνομία: Ναι από το 100 με ακούτε;

Σταθμάρχης: Ναι σας ακούω

Αστυνομία: Έχετε εικόνα τι ακριβώς έχει συμβεί;

Σταθμάρχης: Δεν ξέρω, ό,τι και να σας πω δεν ξέρω. Τώρα με πήρε και η πυροσβεστική τηλέφωνο ότι έγινε εκτροχιασμός. Τώρα ήταν ένα τρένο που ανέβαινε πάνω και ένα που κατέβαινε. Τώρα πιο από τα δύο, δεν ξέρω εγώ τίποτα. Ούτε με ενημέρωσαν

Αστυνομία: Δεν ξέρετε τι είναι;

Σταθμάρχης: Γιατί τους φωνάζουμε και στο ραδιοτηλέφωνο και δεν ακούγονται. Και τώρα προσπαθούμε να μάθουμε τα τηλέφωνα από τους μηχανοδηγούς για να δούμε τι γίνεται

Αστυνομία: Υπάρχει περίπτωση να είναι τρένο με τρένο δηλαδή;

Σταθμάρχης: Λογικά, δεν ξ… Λογικά όχι

Αστυνομία: Καλώς. Μόλις έχετε μία εικόνα πάρτε μας ένα τηλέφωνο

Ο 59χρονος δεν έχει καταλάβει το μέγεθος της τραγωδίας. Αυτό φαίνεται και στο πώς αντιδρά στην επικοινωνία που έχει με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων.

Η σταθμάρχης επικοινωνεί σοκαρισμένη με τον 59χρονο και με οργή που ελάχιστα κρύβει τον ρωτά «γιατί» έγινε η σύγκρουση. «Δεν ξέρω, Ελένη, δεν ξέρω, ό,τι και να σου πω θα σου πω ψέματα», απαντά εκείνος.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Βασίλη τι έχει συμβεί;

Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε τράκα.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι πώς έγινε τράκα;

Σταθμάρχης Λάρισας: Δεν ξέρω. Ό,τι και να σου πω Ελένη… θα σου πω ψέματα.



Κοινοποίηση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.