Κοινοποίηση

Ένας ηλικιωμένος περίπου 85 ετών έχασε την ζωή του, 8 λεπτά μετά τον εμβολιασμό του έναντι του κορωνοϊού στο ΠΑΓΝΗ.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το neakriti.gr, η πρώτη εκτίμηση αναφέρει πως μάλλον ο θάνατος δεν οφείλεται στον εμβολιασμό ούτε σε αναφυλακτικό σοκ και ότι πρόκειται για αιφνίδιο θάνατο που συνέπεσε χρονικά με τον εμβολιασμό.

Ο ηλικιωμένος φαίνεται να ήταν υπερτασικός.

Όταν ο ηλικιωμένος προσήλθε στο νοσοκομείο, πήραν το ιστορικό του σύμφωνα με το πρωτόκολλο και δεν υπήρξε καμία αντένδειξη για τον εμβολιασμό.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως 8 περίπου λεπτά μετά τον εμβολιασμό ο ηλικιωμένος έχασε τις αισθήσεις του, έγινε προσπάθεια καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης.

Ο ηλικιωμένος επανήλθε για 5 λεπτά και στην συνέχεια έχασε και πάλι τις αισθήσεις του.

Η προσπάθεια των γιατρών για να τον επαναφέρουν στην ζωή κράτησε περίπου 50 λεπτά ωστόσο παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών επήλθε το μοιραίο.

Το γεγονός κρίνεται ούτως ή άλλως ιδιαίτερα σοβαρό και για αυτό οι επιστήμονες του ΠΑΓΝΗ το ερευνούν ήδη μεθοδικά και με ιδιαίτερη προσοχή.

Ήδη ενημερώθηκε αμέσως κεντρικά το συντονιστικό του εμβολιαστικού προγράμματος και της φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ και τις πλήρεις απαντήσεις θα δώσει η ολοκληρωμένη ιατροδικαστική έρευνα.

Κοινοποίηση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.