Κοινοποίηση


Συγκλονίζουν τα ηχητικά ντοκουμέντα από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023 λίγο μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα οποία έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Πρωταγωνιστής ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, ο οποίος επικοινωνεί με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην Αθήνα και φαίνεται βέβαιος ότι έδιωξε το μοιραίο Ιntercity 62, από τη σωστή κατεύθυνση.

Σύμφωνα με το ηχητικό υλικό που είδε το φως της δημοσιότητας:

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Βασίλη;

Σταθμάρχης: Έλα

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Εσένα, σου έδειχνε άνοδο ότι έφυγε το τρένο, έτσι δεν είναι;

Σταθμάρχης: Ναι

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Άνοδο;

Σταθμάρχης: Ναι

Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, φέρεται να παραδέχτηκε ενώπιον των αρχών πως δεν ανέφερε στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, σε ποια γραμμή θα κινούνταν, λόγω… φόρτου εργασίας.

«Ο ένας τρόπος ήταν με το ραδιοτηλέφωνο, να αναφέρω ότι κινείται σε διπλή γραμμή ανόδου. Ο άλλος τρόπος ήταν να του δώσω υπόδειγμα 1001 που θα έγραφα: “κυκλοφορείτε σε διπλή γραμμή ανόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων”. Λόγω του φόρτου εργασίας εκείνη την ώρα δεν πρόλαβα να κόψω το 1001 και ξέχασα να του το διαβιβάσω και με το ράδιοτηλέφωνο».

Σύμφωνα με το ηχητικό υλικό:

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Στον Ευαγγελισμό είναι λένε…Τι έχει γίνει;

Σταθμάρχης: Πρέπει να έγινε τράκα

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Τι τράκα, με ποιον;

Σταθμάρχης: Δεν ξέρω… Παντελή;

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Ναι

Σταθμάρχης: Από εδώ έφυγε στη γραμμή ανόδου. Τι έγινε, πώς και τι με τα κλειδιά σήμερα, δεν ξέρω τι γίνεται…

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Εσύ από την ανόδου δεν το έδιωξες;

Σταθμάρχης: Από άνοδο. Από άνοδο την έδιωξα από εδώ πέρα. Τώρα πώς γύρισαν τα κλειδιά αυτά… Πώς γύρισαν τα κλειδιά και μπήκε στην κάθοδο…

«Η τηλεδιοίκηση έκανε την κυκλοφορία. Ήξερα ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το τρένο, πού θα κινηθεί, πού πρέπει να μετακινηθεί και όλα αυτά ήταν θέματα τηλεδιοίκησης» δήλωσε ο Γιάννης Πολάτος, συνταξιούχος σιδηροδρομικός, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Είκοσι λεπτά περίπου μετά τη μοιραία σύγκρουση επικοινωνεί ο 59χρονος και πάλι με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας ο οποίος ρωτά επίμονα τον σταθμάρχη από πού έδιωξε την αμαξοστοιχία 62.

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα):Το 62 από πού το έδιωξες;

Σταθμάρχης: Εεε;

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Από πού το έδιωξες το 62;

Σταθμάρχης: Στη γραμμή ανόδου κανονικά.

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Γιατί αυτοί λένε ότι έχει γίνει εμπορικό με… τέτοιο… έχει γίνει σύγκρουση

Σταθμάρχης: Αμάν!

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Πότε έγινε αυτό;

Σταθμάρχης: Καλώς. Δεν ξέρω ό,τι και να σας πω…

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Άνοδο δεν το έστειλες;

Σταθμάρχης: Ναι

Ρυθμιστής Κυκλοφορίας (Αθήνα): Και η άλλη κάθοδο. Έγινε…

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, υποστήριξε πως από τις 22.25 που έμεινε μόνος του στη βάρδια, υπήρχε για αναχώρηση ο προαστιακός 2594, η αμαξοστοιχία 2575 από Βόλο που βρισκόταν στην 6η γραμμή, ενώ παράλληλα περίμενε στις 22.35 και την αμαξοστοιχία 2597 προαστιακός, από Θεσσαλονίκη για Λάρισα, επαναφέροντας στη συνέχεια τα κλειδιά όπως έπρεπε.

Υποστήριξε πως επανέφερε τα κλειδιά:

  • Γύρισε τα κλειδιά 118Β και 118Α στη διαγώνιο, για να μπει στη γραμμή προαστιακού η 2597 αμαξοστοιχία
  • Αφού μπήκε η 2597 στη θέση της, τα γύρισε στην ευθεία για να ‘ναι έτοιμα για τις αμαξοστοιχίες 62, την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 και την 1564

«Μόνο και μόνο ότι η κα Ανακριτής, η κα Σούρλα, 8 ώρες υπέβαλε ερωτήσεις στον κύριο κατηγορούμενο, που δεν κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα, δείχνει πραγματικά κάτι και αυτό το κάτι δείχνει ότι η υπόθεση κινείται προς τη διερεύνηση όλων των ευθυνών οιουδήποτε εκ των ανθρώπων που παρέβησαν τον όρκο τους και μιλάμε για παράνομες πράξεις» τόνισε ο Αλέξης Κούγιας.

Ακολουθεί επικοινωνία στις 00:06 με τη σταθμάρχη των Νέων Πόρων.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Βασίλη τι έχει συμβεί;

Σταθμάρχης: Έγινε τράκα

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι. Πώς έγινε τράκα;

Σταθμάρχης: Δεν ξέρω. Ό, τι και να σου πω Ελένη θα σου πω ψέματα… Τώρα πώς έγινε και μπήκε στην κάθοδο αυτό το τρένο… Δεν ξέρω… Κλείσε.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Εντάξει.

Στο κάδρο ευθυνών φέρεται να τοποθετεί και τους άλλους δύο σταθμάρχες, που σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο ένας έφυγε περίπου στις 22.15 και ο άλλος περίπου στις 22.25.



Κοινοποίηση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.